петък, 13 март 2015 г.

Подходящи дестинации за пътуване през пролетта

Мислите вече за почивка, а е още едва март? Дам, значи сте същите като мен. Да ви кажа честно, не зная на какво се дължи това мое нетърпение. Не е като да не ми се работи. Напротив! Колегите ми изпълват деня, че чак не ми се прибира. Хехе, е не чак толкова. ;)

Както и да е... Ако сте решили да се възползвате от априлската или майската отпуска, има къде да отидете. Приготвил съм няколко предложения, които наскоро разглеждах, и те са свързани с единственото условие - да е топло.

Ако ви се разхожда из нашата родина, април е доста подходящ да отидете до някой от водопадите, които през летните жеги се пресушават. Райското пръскало е идеално за целта. Като цяло обаче планините все още не са гостоприемни. Затова изберете малки градчета, в които така или иначе слънцето грее по-жарко. Защо не отскочите до Мелник, Сандански или Велинград. Има какво да видите, обещавам ви, а и спато си струва.

Ако обаче ви се странства малко отвъд границата, Турция е много подходяща дестинация през май, стига да нямате предразсъдъци. По Средиземноморските курорти времето е идеално за плаж. Гърция и Кипър също са добър избор по това време на годината. Така че слагайте джапанките и отидете на море още преди лятото.

Само не забравяйте да направите резервации поне две-три седмици преди пътуването, защото сезонът е открит и туристи има много!

Няма коментари:

Публикуване на коментар