вторник, 31 март 2015 г.

Black Sails - не оставаш апатичен към този сериал

Още миналата година разбрах за този сериал, но умишлено се въздържах да изкажа мнение за него. След първия сезон не бях сигурен дали ми харесва достатъчно. Твърде реалистичен, понякога вулгарен, с поредица от силни персонажи, които се надлъгват и враждуват един с друг до изнемогване... с една дума - пирати!

Именно за пирати се разказва с всичките им присъщи безредия, нападения, войни, похотливост, жестокост и т.н. Искам да ви предупредя, че сериалът не е подходящ за хора със слаби сърца и определено не е предназначен за деца под 18 години. Това обаче не го спира да е сред най-зрелищните, ангажиращи и провокиращи вниманието ми телевизионни продукции, които някога съм гледал. Ако след първия сезон имах съмнения, то след края на втория - вече нямам никакви. Снощи изгледах последния епизод на втори сезон и трябва да ви кажа, че все още съм афектиран от многото обрати, които се случиха. Беше невероятно и абсолютно неочаквано! Проверявам в момента в imdb.com и не се изненадвам да видя, че именно финалният епизод на сезон 2 е оценен с 9.8 точки от 10 максимални.

Нека отбележа също така, че актьорският подбор е направен просто брилянтно. Един от главните герои (защото те са няколко), а именно капитан Флинт е ненадминат в тази роля, сякаш е създаден за нея. Не мога да си го представя в друг образ, толкова много му пасва, че чак е плашещо! И при другите актьори също е така. Всеки от тях е перфектен за ролята, която играе. Още повече ми допада фактът, че няма някое известно лице, около което да се въртят останалите. 

В заключение мога да кажа следното. Ако ви се гледа тотално разтърсващ сериал, препоръчвам ви Black Sails, но задължително изгледайте и двата му реализирани до момента сезона. За третия ще почакаме до януари 2016 г.






Няма коментари:

Публикуване на коментар