събота, 8 юни 2024 г.

Живееш ли своята Ера на баба?

Дните ни протичат по определен начин, следваме рутина. Колкото и да се казва, че еднаквите действия ни карат да влизаме в коловоз, според мен просто ни дават сигурност. 

При вас как минава един ден? Залагате повече на работа, почивка или на парти? Имате ли рутина и какво включва?

Ако сте на етап, в който ранното лягане, повечето време за четене на книги, плетене, работа в градинката и подобни надделяват, то честито! Вие сте в Ерата си на баба! И това не е обида.

Ерата на баба е тренд, който стана популярен покрай социалните мрежи, но всъщност е създаден от поколението Z. Той е не просто нещо модерно, но начин да се грижиш за себе си, за да се чувстваш отлично физически и психически. И именно това ми харесва в тренда - че годините не са от значение щом става въпрос за здраве, осъзнато здраве.

Аз успях също да се включва в Ерата на баба, защото ми се стори нещо различно. За известен период от време пренебрегнах късните излизания, намалих времето пред екрана и го замених с редене на пъзел. Също така започнах да си лягам около 22:00 часа и ставах в абсолютно нормално време за работа, наспан и готов за успехи. 

Резултатът върху мен бе повече спокойствие и лежерност, определено не усещах толкова стрес. Получих почивката, от която се нуждаех и разбрах, че мога да имам и други интереси. Но, има едно голямо НО. Осъзнах, че не мога да живея само по този начин, защото все пак той е характерен за 65-годишните. Необходими са ми срещи с приятели и партита, с които да презареждам и другите си потребности.


Няма коментари:

Публикуване на коментар