сряда, 29 май 2024 г.

За добро или не?


Нашата малка България е пълна с прекрасни локации. От райска природа до красиви сгради и мащабни проекти. Вие за кое се сещате първо?

Съвсем наскоро разбрах за съществуването на „Исторически парк“ у нас. Той се намира в село Неофит Рилски в община Ветрино, което е съвсем близо до Варна. Атракционнът е разположен на над 100 декара и предлага влизане в седем епохи от българската история с техните характерни забележителности. Концепцията е с времето те да се развиват и да стигне до наши дни. 

Освен поглед на историята от близо, Паркът предлага още забавления като уроци по езда, стрелба с лък или дресиране на соколи. Също се провеждат цели програми, пиеси, музика, танци, които спомагат за влизането в конкретната епоха. 

За съжаление аз все още не съм го посещавал, тъй като и цената не е ниска за вход, особено ако е цяло семейство. Това, обаче, което също ме притеснява, са хилядите скандали относно инвестицията, замисъла на проекта и амбициите на неговия собственик. Медиите са доста разделени по темата, а едно от предположенията за това е, че са на различни собственици, които имат различни интереси.

Любопитно ми е на вас чисто като туристи и българи какво мислите за „Исторически парк“? Медийните скандали могат ли да ви повлияят и изобщо какво е усещането ви, вашата теория за изграждането му? Споделете мнението си в коментар. А аз ви оставям линк с кратка обиколка из Парка. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар