петък, 5 септември 2014 г.

Няколко думи за лютите чушлета

Със зрелостта не се променя само начина ни на мислене. Променят се много неща при нас, включително и хранителните ни навици. Ще ви дам пример с лютите чушлета.

Като по-млад и особено като малко момче въобще не ядях такива зеленчуци, не понасях лютото и въобще не ми харесваше усещането да ми пари в устатата. Но това беше като млад, аз и гъби не ядях тогава, но вече и за такива си премирам.

Вече обожавам да хапвам по едно люто чушле при всяко хранене и усещам, че нещо не е както трябва, ако липсва такова. Освен че са ми вкусни, ми се отразяват много добре на храносмилането и усещам как стомахът ми започва да работи на по-бързи обороти. Да споменавам ли също така, че лютите чушлета са много богати и на витамин C, имат повече от него в сравнение в портокалите и грейпфрутите.

С различна степен на лютост са, така че, ако не ви понася много пикантното, може да пробвате с по-слаби чушлета. Опитайте поне веднъж обаче. Или веднъж всяка година. Дори сега да не са ви вкусни и да не ви харесват, може да се случи като при мен. Изведнъж ми допаднаха страшно много и вече не мога да си представя да хапвам без тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар